0
Povzetek košarice

Košarica je prazna

Dodaj izdelke

Postenje - preskočiti obrok ali biti brez hrane celo kak dan ali dva ni nič novega

Pozni zimski in zgodnji spomladanski meseci so kot nalašč za prečiščenje telesa in s tem pripravo na toplejši del leta. Ena od metod, ki se je mnogi poslužujejo tudi pri izgubi odvečnih kilogramov, je post.
Postenje - preskočiti obrok ali biti brez hrane celo kak dan ali dva ni nič novega

Preskočiti kakšen obrok ali biti brez hrane celo kak dan ali dva ni nič novega. Naši predniki, lovci in nabiralci, pri iskanju in lovu hrane niso bili vedno uspešni. In ob tem se ni zgodilo nič dramatičnega, enostavno so bili primorani v post, ki se je zaključil ob naslednjem uspešnem lovu. Logično, kajne? 

Danes zahteva postenje nekoliko več načrtovanja in volje posameznika, a princip ostaja enak - določen čas se vzdržimo hrane . Ne obstaja pravi način postenja, saj se lahko te metode lotimo na veliko različnih načinov, in sicer: 

  • Delno postenje (ang. Intermittent fasting) je sestavljeno iz obdobij hranjenja in obdobij postenja, jemo torej samo znotraj določenih ur v dnevu. Najbolj razširjen pristop te vrste je po pravilu 16/8. 16 ur se postimo, znotraj okvira 8 ur lahko jemo. Takšen post je priljubljen predvsem kot eno izmed sredstev izgubljanja maščob.
  • Nočno postenje, ko po večerji ne jemo vsaj 12 ur, je odlična rešitev za posameznike, ki jim postenje preko dneva predstavlja težko preizkušnjo. Ker telo potrebuje približno 8 ur za presnovo hrane, ki jo zaužijemo čez dan, mu z 12-urnim postom omogočimo, da se v preostalih 4 urah telo regenerira – odmrle celice nadomešča z novimi in pri tem porablja shranjeno glukozo.  
  • Postenje po luninih menah je najbolj učinkovito ob polni in prazni luni, torej vsakih 14 dni. Tako kot luna vpliva na plimovanje morja, mnogi verjamejo, da vpliva tudi na tekočine v našem telesu. Post poteka tako, da 24 ur uživamo samo vodo in nesladkane, zeliščne čaje.
  • Veliko ljudi se postenja loti s pomočjo sokov. Najbolj znano postenje te vrste je po Gersonu, zdravniku, ki je bolehal za migreno, jo pozdravil z vegetarijansko hrano brez soli in ob tem odkril še, da takšna hrana zdravi. Bistvo njegove terapije s sokovi je, da jih pijemo čez dan, vsako uro, vedno jih sveže pripravimo. Gerson je priporočal štiri osnovne vrste soka: korenčkovega, jabolčnega s korenčkom, pomarančnega in zelenega (iz zelja in druge zelenjave). Na dan bi morali popiti do 13 kozarcev soka.
  • Različne dnevne, dvodnevne, tedenske ali dvotedenske poste, ki se jih vsak loteva nekoliko drugače.

Koristi, ki jih prinaša postenje, so izjemno privlačne (npr. upočasnitev staranja, zmanjšana raven trigliceridov, hujšanje ...), a brez posveta z zdravnikom se posta lotite le, če ste zdravi.

Pri ustreznem vnosu hranil med postenjem priporočamo:


Klorela 500 mg, ekološka, liofilizirana

Spirulina in klorela, ekološki, liofilizirani

Spirulina 500 mg, ekološka, liofilizirana

Zelena čistost, super mešanica



Nazaj na seznam

Kreditne kartice

Brezplačna poštnina

Izkoristite brezplačno poštnino ob nakupu nad 50 eur.

Nakupuj

Avemed d.o.o.

Ekskluzivni zastopnik blagovne znamke Terranova

  Koprska ulica 94, 1000 Ljubljana
  01/292-60-70
  info@terranova-nutrition.si